OlhaoPembuat pengubah bekalan kuasaCara mengatasi kekurangan produk

  • masa pelepasan:2022-04-14 23:18:47
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:84
  • Penerangan pantas:

    Olhao,Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solen

Kandungan artikel

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

OlhaoPerubah telinga pemeriksaan

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

AlcorcoonProses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya,OlhaoTransformer pemindahan kuasa balik,OlhaoPenukar distribusi, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


OlhaoPembuat pengubah bekalan kuasaCara mengatasi kekurangan produk



Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Berapa banyak?Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah


OlhaoPembuat pengubah bekalan kuasaCara mengatasi kekurangan produk



Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak,OlhaoStabilisasi Tengah Transformer, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Kepastian KualitiOperasi pengubah tenggelam minyak

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

OlhaoPerkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini

AmmanMaklumat produk lain
  • HajduboszormenyFabrik Penghasilan DengCheQiaoSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri

    HajduboszormenyFabrik Penghasilan DengCheQiaoSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri

  • Lapangan Terbang Munich-Riem10 ton jambatan naik bimbitCiri prestasi produk

    Lapangan Terbang Munich-Riem10 ton jambatan naik bimbitCiri prestasi produk

  • Lapangan Terbang Munich-RiemPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikAnalisa situasi

    Lapangan Terbang Munich-RiemPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikAnalisa situasi

  • Lapangan Terbang Munich-RiemPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikPerkhidmatan selepas ju

    Lapangan Terbang Munich-RiemPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikPerkhidmatan selepas ju

  • CampechuelaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Cara membongkok

    CampechuelaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Cara membongkok

  • CampelPlatform angkat hidraulikPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik

    CampelPlatform angkat hidraulikPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik

  • CampelFabrik jambatan penerbangan hidraulikLapan syarat

    CampelFabrik jambatan penerbangan hidraulikLapan syarat

  • Bandar Oklahoma10 ton jambatan penerbangan tetappengurusan ekonomi

    Bandar Oklahoma10 ton jambatan penerbangan tetappengurusan ekonomi

  • segera:Peringatan: Maklumat OlhaoPembuat pengubah bekalan kuasaCara mengatasi kekurangan produk memberi anda OlhaoPembuat pengubah bekalan kuasaCara mengatasi kekurangan produk oleh syarikat kami, perkhidmatan OlhaoPembuat pengubah bekalan kuasaCara mengatasi kekurangan produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OlhaoPembuat pengubah bekalan kuasaCara mengatasi kekurangan produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OlhaoPembuat pengubah bekalan kuasaCara mengatasi kekurangan produk. OlhaoPembuat pengubah bekalan kuasaCara mengatasi kekurangan produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OlhaoPembuat pengubah bekalan kuasaCara mengatasi kekurangan produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!