Shuto OrizariPengubah jenis kering 2000 KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan barisan

  • masa pelepasan:2022-04-19 19:18:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:266
  • Penerangan pantas:

    Shuto Orizari,Shuto OrizariPemulihan pengubah distribusi,Sebelum aplikasi,Shuto OrizariParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVA, b

Kandungan artikel
Shuto OrizariPemulihan pengubah distribusi,

Sebelum aplikasi,Shuto OrizariParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVA, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Shuto OrizariBagaimana memilih pengubah jenis kering

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Santo Joao da Madeira& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?


Shuto OrizariPengubah jenis kering 2000 KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan barisan pengeluaran



Apabila sampel minyak digunakan, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Kerja langsungPembuat pengubah kuasa

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan dll.

Pembuat pengubah jenis kering


Shuto OrizariPengubah jenis kering 2000 KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan barisan pengeluaran



Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Jabatan jualanOil leakage of cast iron parts

Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point,Shuto OrizariParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kV, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar

AmmanMaklumat produk lain
  • PerugiaPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaKeadaan perniagaan

    PerugiaPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaKeadaan perniagaan

  • PerugiaPembuat lif villa rumah tanggaLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

    PerugiaPembuat lif villa rumah tanggaLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

  • AlajuelaItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyakGloss

    AlajuelaItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyakGloss

  • StarowavaraPlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikPangkat

    StarowavaraPlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikPangkat

  • StarowavaraPemasangan paksi boarding hidraulikLaporan ujian yang berkelayakan

    StarowavaraPemasangan paksi boarding hidraulikLaporan ujian yang berkelayakan

  • ProvdivJembatan memuatkan bekasCara berjimat

    ProvdivJembatan memuatkan bekasCara berjimat

  • ProvdivPlatform mengangkat pelukisLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

    ProvdivPlatform mengangkat pelukisLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

  • ProvdivPemulihan Semi-AutomatikDi manakah perbezaan klasifikasi

    ProvdivPemulihan Semi-AutomatikDi manakah perbezaan klasifikasi

  • segera:Peringatan: Maklumat Shuto OrizariPengubah jenis kering 2000 KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan barisan memberi anda Shuto OrizariPengubah jenis kering 2000 KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan barisan oleh syarikat kami, perkhidmatan Shuto OrizariPengubah jenis kering 2000 KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan barisan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Shuto OrizariPengubah jenis kering 2000 KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan barisan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Shuto OrizariPengubah jenis kering 2000 KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan barisan. Shuto OrizariPengubah jenis kering 2000 KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan barisan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Shuto OrizariPengubah jenis kering 2000 KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan barisan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!