FetestiPengubah penutup minyak 20 kVPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran

  • masa pelepasan:2022-04-25 09:19:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:398
  • Penerangan pantas:

    Fetesti,Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertenta

Kandungan artikel

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Oil leakage of cast iron parts

FetestiKehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik,FetestiSpesifikasi kemampuan pengubah kuasa 10kV, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Plaine MagnienApabila memeriksa inti hook, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Oil leakage of cast iron parts

Pasukan pengubah kuasa


FetestiPengubah penutup minyak 20 kVPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran



Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

reformSelepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan,FetestiStruktur pengubah jenis kering luar, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari % % dan % mengikut gred.

Mod wayar pengubah jenis kering:

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


FetestiPengubah penutup minyak 20 kVPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran



Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Keperlukan pemasanganIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti,FetestiHarga pengubah jenis kering 2500, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

FetestiIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

AmmanMaklumat produk lain
  • BrindisiPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikPenghasilan dan fungsi produk

    BrindisiPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikPenghasilan dan fungsi produk

  • BrindisiPlatform angkat aliran aluminumPetua untuk membersihkan

    BrindisiPlatform angkat aliran aluminumPetua untuk membersihkan

  • QuesadaKandungan ujian handover bagi pengubah jenis keringCara memilih yang sesuai dengan anda mengi

    QuesadaKandungan ujian handover bagi pengubah jenis keringCara memilih yang sesuai dengan anda mengi

  • Bandar BenxiPlatform angkat hidraulik elektrik tetapPerubahan untuk pembangunan

    Bandar BenxiPlatform angkat hidraulik elektrik tetapPerubahan untuk pembangunan

  • Bandar BenxiTanda jembatan naik bimbitAnalisis masalah dengan kesan aplikasi

    Bandar BenxiTanda jembatan naik bimbitAnalisis masalah dengan kesan aplikasi

  • MolfettaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiRintangan hakisan yang baik

    MolfettaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiRintangan hakisan yang baik

  • MolfettaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengAdakah ia memberi kesan terhadap

    MolfettaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengAdakah ia memberi kesan terhadap

  • MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem

    MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem

  • segera:Peringatan: Maklumat FetestiPengubah penutup minyak 20 kVPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran memberi anda FetestiPengubah penutup minyak 20 kVPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran oleh syarikat kami, perkhidmatan FetestiPengubah penutup minyak 20 kVPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FetestiPengubah penutup minyak 20 kVPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FetestiPengubah penutup minyak 20 kVPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran. FetestiPengubah penutup minyak 20 kVPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FetestiPengubah penutup minyak 20 kVPengenalan ringkas mengenai proses pengeluaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!