UlziniStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkanDi mana bahagian operasi operasi dicerminkan

  • masa pelepasan:2022-05-08 17:13:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:262
  • Penerangan pantas:

    Ulzini,Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning,

Kandungan artikel

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

UlziniSemasa operasi pengubah,UlziniYang merupakan pengubah ujian jenis kering yang baik, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Apabila sampel minyak digunakan spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Al Qaryatayn(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari ,UlziniKeperluan untuk bilik pengubah terbenam minyak, m.

Pembuat pengubah kuasa

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan


UlziniStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkanDi mana bahagian operasi operasi dicerminkan?



Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Perubah telinga pemeriksaan

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Rakmandasi halaman rumahKebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Kebocoran minyak di flange looper


UlziniStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkanDi mana bahagian operasi operasi dicerminkan?



Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Pengurusan ekonomiSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

UlziniMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

AmmanMaklumat produk lain
  • OmahaPlatform penunggang jenis trek panduanBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangka

    OmahaPlatform penunggang jenis trek panduanBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangka

  • OmahaPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiMana yang lebih baik

    OmahaPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiMana yang lebih baik

  • GuapilesKeperlawanan tanah pengubah distribusiEkonomi makro yang baik meningkatkan harga untuk kali

    GuapilesKeperlawanan tanah pengubah distribusiEkonomi makro yang baik meningkatkan harga untuk kali

  • BeuhatufPlatform angkat kecil hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

    BeuhatufPlatform angkat kecil hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

  • BeuhatufBridge boarding of aluminum alloyMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

    BeuhatufBridge boarding of aluminum alloyMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

  • LublinJembatan pengangkutan bekasBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

    LublinJembatan pengangkutan bekasBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

  • LublinPrice of 10 ton mobile boarding bridgeOperasinya mudah dan boleh dirancang

    LublinPrice of 10 ton mobile boarding bridgeOperasinya mudah dan boleh dirancang

  • LublinPlatform penangkapan gaya tahapApa jenis penggunaan

    LublinPlatform penangkapan gaya tahapApa jenis penggunaan

  • segera:Peringatan: Maklumat UlziniStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkanDi mana bahagian operasi operasi dicerminkan memberi anda UlziniStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkanDi mana bahagian operasi operasi dicerminkan oleh syarikat kami, perkhidmatan UlziniStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkanDi mana bahagian operasi operasi dicerminkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk UlziniStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkanDi mana bahagian operasi operasi dicerminkan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian UlziniStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkanDi mana bahagian operasi operasi dicerminkan. UlziniStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkanDi mana bahagian operasi operasi dicerminkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di UlziniStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkanDi mana bahagian operasi operasi dicerminkan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!