SturovoVideo produksi pengubah jenis keringApa kesalahannya?

  • masa pelepasan:2022-05-17 09:03:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:135
  • Penerangan pantas:

    Sturovo,Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil

Kandungan artikel

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik,SturovoHarga pengubah 200KVA, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup iaitu ruang izolasi.

Operasi pengubah tenggelam minyak

SturovoSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Orang SikhBerapa banyak pengubah kuasa

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Pengubah terbenam minyak


SturovoVideo produksi pengubah jenis keringApa kesalahannya?



Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan,SturovoPeralatan pengubah jenis kering, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Kebocoran minyak dari radiator paip panas


SturovoVideo produksi pengubah jenis keringApa kesalahannya?



Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

indeks kualitiKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak,SturovoParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkan, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

SturovoContohnya, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

AmmanMaklumat produk lain
  • VespermPlatform mengangkat tali aluminumMenggalakkan rawatan kumbahan

    VespermPlatform mengangkat tali aluminumMenggalakkan rawatan kumbahan

  • VespermPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikProses pembetulan

    VespermPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikProses pembetulan

  • San VicenteJenis kering atau pengubah tenggelam minyak untuk pengubah kotakServis dahulu

    San VicenteJenis kering atau pengubah tenggelam minyak untuk pengubah kotakServis dahulu

  • KoninPlatform angkat hidraulik besarTiga aspek utama ketidaksamarataan

    KoninPlatform angkat hidraulik besarTiga aspek utama ketidaksamarataan

  • KoninPenghasilan jambatan naikTrend baru dalam pembangunan industri

    KoninPenghasilan jambatan naikTrend baru dalam pembangunan industri

  • OzdJembatan naik bimbit hidraulikApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunakan

    OzdJembatan naik bimbit hidraulikApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunakan

  • OzdPlatform mengangkat tali aluminumEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat standard utam

    OzdPlatform mengangkat tali aluminumEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat standard utam

  • OzdPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikCara mengurangkan kadar kemalangan

    OzdPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikCara mengurangkan kadar kemalangan

  • segera:Peringatan: Maklumat SturovoVideo produksi pengubah jenis keringApa kesalahannya? memberi anda SturovoVideo produksi pengubah jenis keringApa kesalahannya? oleh syarikat kami, perkhidmatan SturovoVideo produksi pengubah jenis keringApa kesalahannya? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SturovoVideo produksi pengubah jenis keringApa kesalahannya?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SturovoVideo produksi pengubah jenis keringApa kesalahannya?. SturovoVideo produksi pengubah jenis keringApa kesalahannya? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SturovoVideo produksi pengubah jenis keringApa kesalahannya?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!