HelsinkiJembatan pengangkutanApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan

  • masa pelepasan:2024-03-29 20:38:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:304
  • Penerangan pantas:

    Helsinki,Jembatan naik bimbit adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi

Kandungan artikel

Jembatan naik bimbit adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian ketinggian menetapkan jambatan antara trak dan platform gudang, dan memuatkan dan memuatkan trak seperti garpu boleh memandu secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan kargo besar. Hanya satu orang yang diperlukan untuk mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang. Panggilan jambatan membolehkan syarikat mengurangi jumlah kerja yang signifikan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Jembatan naik kecil dibahagi ke jembatan naik tetap dan jembatan naik bimbit berdasarkan permintaan dan lokasi pasar yang berbeza, sementara jembatan naik tetap juga dibahagi ke jembatan naik kecil dan jembatan naik pneumatik berdasarkan lokasi dan keperluan pasar yang berbeza. Namun, menurut keperluan pelanggan pasar yang berbeza, jambatan boarding bimbit juga dibahagi menjadi jambatan boarding bimbit mekanik dan elektrik. Kehidupan perkhidmatan jambatan naik berbeza bergantung pada kesempatan penggunaan, laman, dan persekitaran.

HelsinkiPembuat tanda. Pembuat besar mengikuti peraturan pengesahan kualiti negara yang relevan untuk produksi, dengan kualiti produk yang baik dan perkhidmatan selepas menjual, dan kualifikasi lengkap. Kualiti produk produksi dijamin, dan kualiti adalah baik. Ia biasanya mengambil kira-kira tahun tanpa sebarang masalah. Jika kualiti tidak terlalu baik, penghasil kecil mungkin mempunyai masalah dalam - tahun.

Alasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.

San AndresLif adalah peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam operasi ketinggian tinggi. Cilinder adalah komponen penting sistem hidraulik. Oleh itu, rancangan silinder sangat penting dalam digunakan. Di bawah, mesin hidraulik akan memperkenalkan anda secara singkat. Design silinder angkat.

Alasan: sirkuit terbuka.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.


HelsinkiJembatan pengangkutanApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan



Sebelum menghasilkan jambatan papan, halaman rumah memerlukan lukisan teknikal yang berkaitan. Ini adalah jabatan. Tanpa lukisan teknikal, tiada produk boleh dihasilkan jadi lukisan adalah jabatan.

Adakah ada orang yang bertugas bertanggungjawab untuk pengurusan. Jika ada orang yang ditugaskan di kilang untuk mengelola dan menyimpan peralatan syarikat, ia akan lebih tepat masa untuk mengesan mana-mana masalah dengan jembatan naik bimbit. Ingat, perbaikan tidak boleh ditunda.

Apa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama dihasilkan dan dihasilkan oleh pembuat berbeza, dan terdapat perbezaan dalam kualiti dan harga. Jika perusahaan memilih untuk murah dan menggunakan jambatan boarding harga rendah, ia menyimpan kos, mengabaikan kualiti menggunakan jambatan boarding,HelsinkiJembatan pengangkutan bekas, dan juga meletakkan bahaya tersembunyi untuk penyelamatan masa depan. Anda boleh memilih mengikut keperluan penggunaan anda sendiri

Konsultasi bebasPemacu hidraulik penuh,HelsinkiJembatan naik hidraulik tetap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Adopting imported sealing components to ensure excellent sealing performance of the hydraulic system; Mengadopsi stesen hidraulik modular terintegrasi yang diimport, dengan prestasi penutup yang baik dan hidup perkhidmatan panjang; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Dipersediakan dengan tongkat sokongan untuk memastikan keselamatan pegawai penyelamatan memasuki dalaman jambatan papan naik untuk penyelamatan, jambatan papan gerak bergerak adalah jenis jambatan papan bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan disediakan dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Apabila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, Ia boleh dengan mudah dan mudah mencapai pergerakan tarikan.

Apabila minyak hidraulik tidak mencukupi, pompa hidraulik akan menghasilkan fenomena hisap, menyebabkan udara memasuki minyak hidraulik dan juga menghasilkan bunyi yang tinggi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Sistem hidraulik mengadopsi produk markah Itali yang diimpor, dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal. Sistem kuasa angkat silinder minyak, plat yang bersandar, operasi silinder minyak atas dan kecil, boleh disesuaikan dengan lancar. Plat penyesuaian tinggi adalah plat dekoratif dan profil yang dipilih, dengan kehidupan perkhidmatan panjang. Berbagai pembuat kualifikasi jambatan naik selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!


HelsinkiJembatan pengangkutanApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan



Operasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.

Item inspeksiMungkin ada beberapa kesalahan semasa menggunakan jembatan naik hidraulik tetap Mari kita lihat kesalahan umum dan beberapa penyelesaian.

The paint surface of the fixed boarding bridge workbench is smooth and flat, uniform color, no bubbles, cracks, wrinkles, paint leakage, and sagging. Penjaga di jambatan pengangkut sepatutnya mempunyai tanda keselamatan hitam dan putih.

Pengurusan masalah: Mengganti pompa perlengkapan boleh menghapuskan masalah.

HelsinkiSambungan untuk. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik: T muatan statik: T, lebar: M, panjang: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.

Memilih jambatan penerbangan hidraulik yang berharga secara rasional berdasarkan kemudahan-kost adalah salah satu pertimbangan bagi pembeli.


AmmanMaklumat produk lain
  • HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

    HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

  • HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

    HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

  • QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

    QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

  • QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

    QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

  • QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

    QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

  • Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

    Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

  • PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

    PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

  • PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

    PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

  • segera:Peringatan: Maklumat HelsinkiJembatan pengangkutanApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan memberi anda HelsinkiJembatan pengangkutanApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan HelsinkiJembatan pengangkutanApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HelsinkiJembatan pengangkutanApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HelsinkiJembatan pengangkutanApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan. HelsinkiJembatan pengangkutanApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HelsinkiJembatan pengangkutanApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!