AntibesPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriGunakan kaedah pengukuran dan penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2024-03-29 19:04:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:546
  • Penerangan pantas:

    Antibes,Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB

Kandungan artikel

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.

AntibesJika ada konflik antara peraturan ini dan peraturan negara atau industri, peraturan negara atau industri akan menang. Platform operasi yang boleh ditangkap adalah jenis bangku kerja di mana stesen kerja bekerja.

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

MuramvyaSebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

Setiap pelanggan memperhatikan harga lif, jadi bagaimana pembuat menghitung harga lif? Secara umum, pembuat menghitung harga lif untuk pelanggan berdasarkan saiz, tinggi, dan kapasitas pembukaan yang disimpan oleh pelanggan Pelanggan tidak perlu memberi terlalu banyak perhatian kepada perbezaan harga antara pembuat lif yang berbeza apabila membeli lif, kerana bahan yang berbeza digunakan, tanda bahan, dan proses produksi menghasilkan harga yang berbeza untuk lif Pelanggan boleh mempertimbangkan keutamaan-keutamaan lif semasa membeli, dengan prinsip mendapatkan apa yang mereka bayar. Rencana penghapusan bahaya keselamatan untuk mengangkat lif kargo: Apabila ada kerosakan atau situasi yang tidak normal dalam lif kargo mengangkat, ia patut dihentikan secara segera daripada digunakan. Selepas menghapuskan kerosakan dan bahaya kemalangan, ia boleh digunakan semula

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.


AntibesPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriGunakan kaedah pengukuran dan penyelenggaraan



Regarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel,AntibesPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, and the counterweight steel wire rope bracket

Frekuensi getaran patut ditetapkan untuk mendapatkan tekanan dinamik besar dengan konsumsi tenaga rendah, mungkin ada satu atau lebih puncak resonansi dalam komponen besar,AntibesPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiri, dan menggunakan puncak resonansi dengan puncak yang lebih tinggi dan frekuensi lebih rendah untuk penuaan boleh mencapai keputusan optimal. Frekuensi resonans perlu ditentukan oleh getaran percubaan, yang perlahan-lahan meningkatkan kelajuan motor bersemangat dari dan menentukan lengkung hubungan antara amplitud bahagian kerja dan kelajuan motor untuk menentukan titik resonans bahagian kerja. Menurut lengkung imbasan, jadi r/min ditentukan sebagai frekuensi penuaan.

Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter perlahan besar diperoleh pada r/min, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

Tanda kualiti tinggiKabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, dan operasi jujur!

Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak,AntibesPlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak


AntibesPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriGunakan kaedah pengukuran dan penyelenggaraan



Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

Harga yang boleh diterimaPeribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Selain itu, jalankan medium yang mengganggu dari platform mengangkat liga aluminum. Hapuskan media korosif, seperti secara biasa menghapuskan peralatan logam, meletakkan kekeringan dalam alat ketepatan, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

AntibesApabila melakukan operasi ketinggian tinggi bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.

Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.


AmmanMaklumat produk lain
  • XingtaiJembatan penerbangan tetap hidraulikAnalisis kaedah pengeluaran yang betul

    XingtaiJembatan penerbangan tetap hidraulikAnalisis kaedah pengeluaran yang betul

  • XingtaiPlatform mengangkat liga aluminium profesionalBagaimana ia dikenal pasti

    XingtaiPlatform mengangkat liga aluminium profesionalBagaimana ia dikenal pasti

  • XingtaiLif bom tahapPenyelidikan teknologi pemilihan dan pemasangan

    XingtaiLif bom tahapPenyelidikan teknologi pemilihan dan pemasangan

  • Bandar TangshanBagaimana pengubah menghantar elektrikSemua faedah habis, harganya naik sedikit

    Bandar TangshanBagaimana pengubah menghantar elektrikSemua faedah habis, harganya naik sedikit

  • TiheiPlatform angkat elektrikApa kelebihan dan kelebihan mereka

    TiheiPlatform angkat elektrikApa kelebihan dan kelebihan mereka

  • TiheiJembatan naik HuangshiKaedah buruk apa yang harus dicegah

    TiheiJembatan naik HuangshiKaedah buruk apa yang harus dicegah

  • torayJembatan penerbangan tetap hidraulikApakah ciri-cirinya

    torayJembatan penerbangan tetap hidraulikApakah ciri-cirinya

  • torayPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPerkara yang memerlukan perhatian dala

    torayPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPerkara yang memerlukan perhatian dala

  • segera:Peringatan: Maklumat AntibesPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriGunakan kaedah pengukuran dan penyelenggaraan memberi anda AntibesPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriGunakan kaedah pengukuran dan penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan AntibesPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriGunakan kaedah pengukuran dan penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AntibesPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriGunakan kaedah pengukuran dan penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AntibesPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriGunakan kaedah pengukuran dan penyelenggaraan. AntibesPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriGunakan kaedah pengukuran dan penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AntibesPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriGunakan kaedah pengukuran dan penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!