KesahanFlip plate hydraulic roadblock machineKesan perlindungan yang baik

  • masa pelepasan:2024-03-29 12:34:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:184
  • Penerangan pantas:

    Kesahan,Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?Perhatian: lift terdiri d

Kandungan artikel

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.

KesahanIn November , Juyuan Department Store in Taipei, Taiwan, China Province, China installed the first commercial elevator in Taiwan. Pada tahun , Kedai Jabatan Daxin di Kaohsiung City Province Taiwan memasang escalator pertama Taiwan.

Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris,KesahanMesin pembukaan hidraulik bergerak, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin, aras yang tepat, dan fleksibiliti.

LeposavikThe&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kalinya pada . Manufattur lif rumah profesional dengan jaminan kualiti, syarikat profesional, bekalan tepat waktu dan keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Pemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.


KesahanFlip plate hydraulic roadblock machineKesan perlindungan yang baik



Ada butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.

Special elevator inclined elevator, with the car running along the inclined guide rail in the inclined shaft, is a transportation equipment that integrates sightseeing and transportation. Terutama selepas kawasan penduduk telah dipindahkan ke kawasan gunung disebabkan kekurangan tanah, pembangunan lif yang cenderung cepat.

Ia tidak disarankan untuk memaksa pintu atau menyelamatkan diri dari tetingkap keselamatan bumbung kereta. Kerana memanjat keluar dari kereta tidak sama dengan menyelamatkan, kebanyakan penumpang tidak dikenali dengan lif dan struktur lif, dan menyelamatkan diri buta sering menimbulkan bahaya yang lebih besar.

Di mana untuk dijualButang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.

Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator,KesahanPlatform mengangkat alis aluminium bergerak, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah

Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.


KesahanFlip plate hydraulic roadblock machineKesan perlindungan yang baik



Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi, mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.

Pembangunan potensiJika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.

[UNK][UNK]

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah

KesahanKaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, its main material is high energy density, high residual magnetic induction, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, so it can achieve small volume and light weight.

Kebanyakan panjang,KesahanFlip belakang plat hidraulik flipper, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-bahagian terbenam pada sinar sokongan.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.


AmmanMaklumat produk lain
  • HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

    HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

  • HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

    HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

  • QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

    QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

  • QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

    QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

  • QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

    QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

  • Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

    Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

  • PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

    PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

  • PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

    PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

  • segera:Peringatan: Maklumat KesahanFlip plate hydraulic roadblock machineKesan perlindungan yang baik memberi anda KesahanFlip plate hydraulic roadblock machineKesan perlindungan yang baik oleh syarikat kami, perkhidmatan KesahanFlip plate hydraulic roadblock machineKesan perlindungan yang baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KesahanFlip plate hydraulic roadblock machineKesan perlindungan yang baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KesahanFlip plate hydraulic roadblock machineKesan perlindungan yang baik. KesahanFlip plate hydraulic roadblock machineKesan perlindungan yang baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KesahanFlip plate hydraulic roadblock machineKesan perlindungan yang baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!